Ahşap Boyama Gazetelik

Haftanın en güzel gününden herkese merhaba:) Bu aralar kavanozlarla yatıp kalktığım için yarım kalan işlerime vakit ayıramamıştım. Bu ahşap gazetelik de onlardan biri. Neyse ki tamamlandı, ben de arşivimde en sevdiğim resimlerden birini daha kullanmış olmanın mutluluğunu yaşadım. Evet, ben listemdeki projeleri tamamlayınca değil, sıraya koyduğum resimleri kullanınca rahatlıyorum:)

ahsap-boyama-gazetelik

Ahşap gazeteliği zımparaladıktan sonra dış ve sap kısımlarını bej rengine boyadım. İç kısmında ise antik pembeyi tercih ettim.

ahsap-boyama-gazetelik

Obje üzerine seçtiğim resimlerin dekupajını yaptıktan sonra önce iki kat dekupaj tutkalıyla ardından yarı mat su bazlı vernikle objeyi korumaya aldım. Son olarak kenarlarına hazır dantel geçirdim.

ahsap-boyama-gazetelik

Herkese iyi tatiller.

Yorumlar

Unknown dedi ki…
Baharcım çok cici olmuş. Ellerine sağlık. Resimler konusunda haklısın. Sanırım objeden önce resmi beğeniyoruz, kullanmadıkça da dert oluyor. Sen bu güzel resmin hakkını çok da güzel vermişsin arkadaşım:))
Nalan Ünal dedi ki…
Oooooooo bayıldım Bahar'ım ben bu şirinlik abidesine, harikasın!
Unknown dedi ki…
Bahar hanım bayıldım, çok güzel görünüyor. Graphic 45 desenlerinden kullanmışsınız, bayılıyorum bu kağıtlara her işe yakışıyorlar. Ellerinize sağlık, sevgiler...
deeptone dedi ki…
eveeet resim çok güzeeeel yaaaa.
hepimizin bir gizli bahçesi olmalı. arada gidip saklanabileceğimiz.
:)
Gulsen dedi ki…
Çok başarılı olmuş tebrikler Baharcan :)
Çok güzel olmuş,bayıldım..Ellerine sağlık:)
pelinpembesi dedi ki…
yine harika olmuş, ellerine sağlık..
Unknown dedi ki…
Yesinler senin tepsini,çok hoş çokkk:))
Unknown dedi ki…
Harika olmuş Bahar'cığım resim gerçekten güzelmiş beklediğine değmiş,ellerine sağlık.Sevgilerimle..
El Olor de Cádiz dedi ki…
HOLA AMIGA !!!! ME ENCANTA ESTE GRAN , GRAN TRABAJO.... ES PRECIOSO Y DIFERENTE A CUALQUIER OTRO. ME ALEGRO MUCHO DE SALUDARTE, MUCHOS BESOS.
Elisi Defteri dedi ki…
Harikasın canım, bayıldım, süper olmuş:)
Unknown dedi ki…
Harika olmuş.ellerinize sağlık.
elmastasarim dedi ki…
harika olmuş Baharcım yine harikalar yaratmışsın tebrik ederim ellerine sağlık...
zeynep dedi ki…
Çok şirin olmuş canım , ellerine sağlık.
Sevgiler.
Dolunay -Alanayarts dedi ki…
inanılmaz şık ve keyifli olmuş baharım.çok beğendim inan.bayılıyorum senin ahşap boyamalarına.hem özgün hem şık hem keyifli oluyorlar.ellerine sağlık ve güle güle kullan.sevgiler.
sevda s. dedi ki…
Ellerine sağlık Bahar'cım, harika olmuş :)
bahar006 dedi ki…
Güzel yorumlarınız için her birinize ayrı ayrı teşekkür ederim, blogger olmanın en güzel yanı böyle moral veren yorumlar almak bence, iyi ki varsınız:)
rebeltakipte dedi ki…
harika olmuş, gazeteliğin üzerinde ki resme bayıldım <3
Unknown dedi ki…
Çokkkk güzel olmuş.Ellerinize sağlık.Sevgiler
Ahşap zamanı dedi ki…
çok şık harika olmuş ellerinize sağlık selamlar...
Unknown dedi ki…
çoook güzel olmuş ellerinize sağlık harika görünüyor.