Vintage Mini Albüm

kisiye-ozel-anı-albumu
Uzun bir aradan sonra herkese merhaba! Yazmaya her niyetlendiğimde moralimi alt üst eden, geleceğe dair tüm umutlarımı yıkıp geçen olaylar nedeniyle ne yazmak geldi içimden ne de bir şey paylaşmak... Patlamaların dumanları birbirine karıştı, artık her gün yeni bir felakete uyanıyoruz. Bu saçma sapan olaylarda can veren herkes için çok üzgünüm. Hayatını kaybeden tüm vatandaşlarımıza, bunca terör olayını görmezden gelerek ülkemizi seçip misafirimiz olan turistlere, son kurşununa kadar düşmana sıkıp tek başına büyük bir felaketi bertaraf eden kahraman polisimize Allah'tan rahmet, yakınlarına, sevenlerine sabır diliyorum. Hepimizin başı sağ olsun...
vintage-anı-albümü
kisiye-ozel-anı-albumu
İstanbul'dan Yasemin Hanım ve erkek arkadaşı için hazırladım bu vintage anı albümünü. Çiftlere için albüm hazırlarken onlar için anlamı olan simgeleri, şarkıları, film repliklerini vb. detayları kullanarak albümü onlara özel hale getirmeye çalışıyorum. Bunun için de sayfa içlerindeki büyük cep kartlarını kullanıyorum. Temel olarak kullandığım, hemen her albüme eklediğim sabit interaktif sayfalar haricinde farklı şekillerde yeni interaktif sayfalar da hazırlıyorum. Kapaklar, minik cepler, gizli bölmeler kişiye özel anı albümünü eğlenceli hale getiren minik detaylar aslında.
vintage-fotograf-albümü
scrapbook-mini-album
Standart albümler 6 yaprak 12 sayfadan oluşuyor. 20cm*20cm ve 25cm*25cm olmak üzere temelde iki boyut çalışıyorum. Bunların haricinde yaptığım albümler tüm ölçüleri ve hesaplamaları bana ait olan özel tasarımlar. Arşivde bekleyen çok farklı ebat ve şekilde albümüm var ancak sırayı bozmak istemediğim ve kapkara gündemden bir türlü elim varmadığı için maalesef yaptığım kadar hızlı yayınlayamıyorum bu çalışmaları.
scrapbook-vintage-album
kisiye-ozel-anı-albumu
kisiye-ozel-anı-albumu
Albümün detaylarını merak edenler için videosu hemen aşağıda. Ayrıca kanalıma abone olarak blog yayınından çok daha önce paylaştığım videolarımdan anında haberdar olabilirsiniz. Keyifli seyirler ve herkese mutlu, sağlıklı günler diliyorum. Ya da, belki de şöyle demeliyim, ölmeyin yeter! Hoşçakalın.

Yorumlar

Elift dedi ki…
Çok haklısın..Bu güzel eserleri seyrederek, gönlümüzdeki sıkıntıyı biraz dindiriyoruz, umut buluyoruz biz de, ellerine sağlık..
bahar006 dedi ki…
Saol Elif'cim...
Nilgün Komar dedi ki…
eline sağlık
bir yayında buldum seni baktım takipten çıkmışım eskiden olurdu böyle ayarsızlıklar demek arada kontrol etmek lazım :)
bahar006 dedi ki…
Nilgün Ablacım hoşgeldin,çok teşekkür ederim, sevgiler...
Eren dedi ki…
Baharcım eline sağlık, yine şahane bir şey yapmışsın, sevgiler..:)
bücürükveben dedi ki…
Bahar'ım sen nerelerdesinnnnnn?:))) Bu yazın da anlaşılan benim bloğu ihmal ettiğim günlere denk gelmiş, yorum yapmadığımı görüp şaşırdım. Eline sağlık her zamanki gibi çok zarif, çok güzel olmuş. Sevgiler :)
Ada Deniz dedi ki…
Emeklerine sağlık. Benim hiç bulaşamayacağım bir iş bu. Neden bilmem kağıtlarla uğraşmak, kes-yapıştır hep zor gelmiştir bana...
Mine Baynal dedi ki…
Ben size nasıl ulaşabilirim