Eliz Bebek Anı Albümü

kız-bebek-anı-albümü
Ankara'dan Sema Hanım'ın torunu Eliz Bebek için hazırladım bu albümü. Bebek albümleri hazırlamayı ne kadar sevdiğimi her fırsatta dile getiriyorum. Çalışmaktan hem çok keyif alıyorum hem de albümün yıllar sonra, yani o bebek büyüyüp de bir yetişkin olduğunda, kendi çocuklarına gösterebileceği çok hoş bir hatıra olacağını düşünüp mutlu oluyorum.
kız-bebek-fotograf-albümü
kız-bebek-fotograf-albümü
Albümlerde kendime ilişkin bir isim, mühür, etiket vb. hiçbir şey kullanmıyorum. Hem geleceğe benden bir iz kalsın hem de kim olduğum bilinmesin istiyorum. Gelecekte merak edilecek bir gizemin parçası olma ihtimali şeklinde de abartabilirim:) Yıllar yıllar boyunca çok iyi muhafaza edileceğini, belki bir kaç kuşak sonraki küçük bir torunun karıştırdığı bir sandığın dibinde bulunup sayfa sayfa merakla inceleneceğini ve kim yaptı acaba diye sorulacağını hayal ediyorum. İşte albümlere başlarken yegane motivasyon kaynağım, albümler bittiğinde ise aklıma gelip beni heyecanlandıran kilit soru: Bu albümü kim yaptı acaba?
kız-bebek-fotograf-albümü
kız-bebek-fotograf-albümü
Albüm 20cm*20cm ölçülerinde, 6 yaprak 12 sayfadan oluşuyor. Bir sayfa cep, diğer sayfa interaktif olacak şekilde hazırlıyorum albümleri. Her albümde bulunan standart sayfalara ek olarak farklı tarzda hazırladığım sayfalar da oluyor. Bunları yaparken de bir planım programım yok açıkçası. O anda içimden ne gelirse ona göre hazırlıyorum ama bir sonraki sefere kullanmak istersem diye ölçülerini ajandama kaydediyorum
kız-bebek-anı-albümü
kız-bebek-anı-albümü
kız-bebek-anı-albümü
Eliz bebek güle oynaya büyüsün. sevdikleriyle birlikte uzun, sağlıklı ve çok mutlu bir ömrü olsun. Şimdilik benden bu kadar. Albümün videosu her zamanki gibi aşağıda, izlemeyi ve kanalıma abone olmayı unutmayın lütfen. Hoşçakalın!

Yorumlar

Annesinin Prensesi dedi ki…
Cok güzel olmussss bende istiyorum ama yapamadim bi trlü firsat bulup.Cok güzel bir anı birakiyorsunuz gercekten :)💕
bücürükveben dedi ki…
Süperrr, eline sağlık canım, Eliz bebeye de sağlıklar, Allah analı, babalı büyütsün. Sevgiler:)
hayal mekan dedi ki…
Güzel ve değerli anıları ,her bir sayfası itina ve emekle hazırlanmış bu albümde saklanması da ayrı bir anı .
ellerinize sağlık ne güzel düşünmüşsünüz :) :)
sevgiler